دانلود فایل تورنت فیلم کوئییر - QAF USA

سریال QAF(USA) در پنج فصل و 84 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده و در به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی همجنس خواهان در نوع خود بی نظیر است. هرچند سریال، گرد چند دوست دور می زند ولی تنوع شخصیت ها و تغییر رفتارها و حوادث به گونه ای جذاب و استادانه انتخاب شده اند که بیننده همجنسگرا در هر شرایط و سنی خود را در گوشه ای از آیینه سریال می بیند. جالب اینکه با کنار هم قراردادن زندگی شخصیت های سریال و ساختن یک شخصیت مجازی می توان زندگی همجنسگرای  امروزی را با همه فراز و نشیب هایش از نوجوانی تا حتی پس از مرگ در آیینه ای تمام قد دید! او می تواند تا لحظه مردن تنها باشد یا اینکه قبل از سن 18 سالگی به گرایش خود پی ببرد.
می تواند با عشقی پاک به دنبال تنها گمشده خود بگردد یا با واقعیت تلخ روابط سطحی و همجنس بازی آشنا شود. روابطی سطحی که حتی دو سکس پارتنر از آن احساس رضایت دارند یا روابط عمیقی که کوچکترین خطای پنهان هم نابودی یک دهه زندگی مشترک را به دنبال می آورد. زندگی زیر یک سقف، کار، بی پولی، مایه داری، بیماری، پذیرش جامعه، خانواده، قانون، همجنس گرایی، همجنس بازی، تن فروشی، درمان، ارتباط با جنس مخالف، مقابله مذهبی های قشری، نفرت و عشق، فرزند خواندگی، دوجنسی بودن و هزاران گوشه پیدا و پنهان همجنس خواهی برای این شخصیت مجازی در چند بازیگر ثابت و مهمان تجلی پیدا می کند. گفتگو میان مذهب و همجنسگرایی، میان تعهد و روابط سطحی، میان قانون گذار و جامعه و بسیاری دیگر، ظریف و هنرمندانه میان شخصیت های فیلم رد و بدل می شود. با وجود اینکه سریال از جامعه امریکا می گوید ولی به راحتی می توان آن را به جامعه جهانی همجنسگرایان تعمیم داد. کارگردان حقایقی از همجنس بازی در زندگی همجنس گرایان را نیز به تصویر می کشد. وفور صحنه های سکسی که هر از چند گاه از جلوی چشم می گذرند، ممکن است در وهله اول مشاهده فیلم را آزار دهنده کند ولی در چشم تیزبین، سکس ها تنها سکس نمی مانند.
فیلمنامه نویس از لغات، استادانه بهره برده است. اصطلاحات، کلمات و ترکیب آنها برای رسیدن به معانی دو پهلو و رساندن مخاطب به مقصد مورد نظر، هنر زیبای فیلمنامه نویسی شوخ طبع را به نمایش می گذارد و البته کار را برای ترجمه فارسی اثر دشوار می کند. از این رو مشاهده سریال با زیرنویس اصلی پیشنهاد می شود. به امید روز های رنگی برای هنر همجنس و ایرانی.