تهران – محل گردهمایی هفتگی پارک لاله


محل گردهمایی هفتگی پارک لاله همجنسگرایان تهران:
آب نمای مرکزی پارک لاله - در چرخش پاد ساعت گرد، دومین خروجی بعد از بلوار (تلویزیون شهری)

۲ دیدگاه درباره: تهران – محل گردهمایی هفتگی پارک لاله

  1. پیام مهرداد:
    سلام من آمدم به گردهمايي، ولي كسي نبود ديروز!

    پاسخ:

    ما مجرم نیستیم ولی وجود و حضورمان جرم تلقی می شود!

    " بودن ولی دیده نشدن " نخستین گام برای گردهمایی های هفتگی است.
    دوستان پارک لاله برای عادی به نظر رسیدن و اینکه همدیگر را راحت تر پیدا کنیم، به صورت تک نفره یا چند نفره از نیمکت های دو طرف مسیر استفاده کنید. نشسته می توانیم خیلی عادی با یک همشهری چیزی بخوریم و گپی بزنیم!


  2. دوستان از تجربه حضورشون تو پارک لاله بگن: (روی صفحه فیسبوک هم می تونید پست کنید)
    از خودم شروع کنم. اولین بار که رفتم دیدم دو تا بچه خلاف ایستادن کنار آبخوری (الان برش داشتن) گیج و ویج نمی دونن بین آدم هایی که رد می شه کی چه کاره هست، نیست. آره نه!
    یه باره دیگه که رفتم دیدم اگه همین طور سرپا وایسم سه میشه. نشسته بودم رو نیمکت که یه دفعه دیدم یه موتور نیروی انتظامی با یه ستوان ترکش با بیسیم داره می یاد طرفم. هیچ عکس العملی نشون ندادم بیخیال گوشی رو گرفتم دستم یعنی دارم حرف می زنم. رد شدن. اونجا بود که یاد گاوبازها افتادم. ولی با خودم گفتم بابا تو دیگه کی هستی! ستوان دو ستاره واست فرستادن. این بار یاده خود گاو افتادم.
    دفعه بعد گوشی رو خاموش کردم که اصلاً آنتن نده. یه لباس شخصی رو گذاشته بودن اونجا. خیلی گاون.
    یه باره دیگه اصلاً ننشستم. همین طور که رد می شدم دیدم دو تا پسر نشستن رو نیمکت. تو چشم هاشون زل زدم و رفتم. گوش های تیزی دارم. رد که شدم با خودشون گفتن "این می دونس". میدون رو یه دوری زدم و دوباره رسیدم سر خروجی دوم دیدم دو تا پسر دیگه دارن نیمکت ها رو نگاه می کنن و می گن هیچکی نیست! راستی هم هیچکس نبود جز اون پسرهای اولی و یه لباس شخصی دیگه.
    خیلی دلم می خواست به این یکی که از سرما همش راه می رفت و رو نیمکت نمی تونست بشینه یه چایی داغ بدم. خیلی گاون. نکردن یه مأمور خوشتیپ بفرسن. یه گرم کن بهش بدن!
    احمدی نژاد که بهار رو میاره، هوا گرم می شه، راحت رو نیمکت بشین. حواست به موبایلت و دوربینی که من تا حالا ندیدم، باشه. هر هفته نرو. با دوستان برو تنها نباشی. کسی رو نمی شناسی پایه باشه، رو سایت پیدا کن. نکنه یه وقت لباس سرخ بپوشی.

    بخش هشت راهبرد رو هم به طور ویژه بخون.